karrotillondon.blogg.se

Följ min resa genom Englands huvudstad!

UK!!

Publicerad 2016-01-20 23:48:13 i Allmänt,

De första två skoldagarna som gick efter schema var ganska nice. Det var väldigt svårt att hitta men jag tror jag börjar få koll. 
Igår hade jag jättelång sovmorgon och hade sedan bara två lektioner. Idag började jag kl. 08:00 och hade Kultur och Idéhistoria vilket delvis kommer att undervisas på i engelska och delvis svenska. Det är väldigt trevligt att i alla fall ha en lektion (utöver engelska) som undervisas i engelska. Idag slutade jag 16:20 vilket var en lång skoldag! I morgon börjar jag kl: 13:50 och slutar 16:40 (två lektioner) så det är en ordentlig sovmorgon!
 
När vi gick från skolan till Richmond station var det en jättefin solnedgång som man såg från en "look out" på vägen:
The look out
 
// Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolin Schöttelndreier

Jag är en glad elev som går på Polhem! Jag går naturvetenskapsprogrammet med profil Europa där jag får chansen att plugga utomlands i 5 månader. Här får du följa min resa hela vägen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela