karrotillondon.blogg.se

Följ min resa genom Englands huvudstad!

Sista Polhemdagen + mys med friends <3

Publicerad 2016-01-15 23:49:50 i Dagbok,

Tjooo!
Idag (fredag) var det sista dagen på Polhem innan UK! Det hände inte så mycket men det blev ett fint slut med en massa hejdån :)

Ikväll var jag hembjuden hos en kompis där ett gäng underbara människor hade fixat en fin kväll med god mat och så klart en härlig film on top!! Härligaste gänget med många kramar och "lycka till" inför mitt äventyr i London! 
Massa kramar till alla som jag inte hunnit säga hejda till <3

// Karolin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolin Schöttelndreier

Jag är en glad elev som går på Polhem! Jag går naturvetenskapsprogrammet med profil Europa där jag får chansen att plugga utomlands i 5 månader. Här får du följa min resa hela vägen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela