karrotillondon.blogg.se

Följ min resa genom Englands huvudstad!

Jag har flyttat!!

Publicerad 2016-01-17 22:14:25 i Allmänt, Dagbok,

Idag kom jag fram till min nya hemstad London!!
Jag bor en bit utanför centrala London i Kingston. Min värdfamilj är sjukt trevliga och omhändatagande. Jag känner mig så redo att påbörja mitt liv här i London.
 
Mitt rum ligger på tredje våningen och utsikten är ju sweet!! Jag har hela våningen för mig själv, vilket inkuderar ett stort, avlångt rum och ungefär i mitten är ett litet badrum med dusch, toalett och handfat med spegel över... allt vad man kan behöva! 
När jag kom innanför dörren sa de välkommen och frågade sedan direkt:
"Would you like a cup of tea?"
Hur engelskt är inte det??
 
Jag känner redan nu att jag kommer att trivas här i London!
 
 Min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolin Schöttelndreier

Jag är en glad elev som går på Polhem! Jag går naturvetenskapsprogrammet med profil Europa där jag får chansen att plugga utomlands i 5 månader. Här får du följa min resa hela vägen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela