karrotillondon.blogg.se

Följ min resa genom Englands huvudstad!

Färdigpackad och redo!!

Publicerad 2016-01-16 17:53:36 i Dagbok, Resor,

Nu har jag packat klart, både handbagaget och check-in bagaget är nu redo. 
Imorgon kl. 10:30 lyfter planet från Kastrup och sedan ska vi flyga i 2h och 10 min.
På flygplatsen i London kommer en buss att hämta oss och köra oss till våra värdfamiljer en efter en. 

Jag ska bo hos en familj i Kingston. Mamman är förskolelärare och pappan ingengör. Sedan har de en 15-årig son, en 13-årig dotter och en liten hund. 

Tagga, Tagga, Tagga!!! 

// Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolin Schöttelndreier

Jag är en glad elev som går på Polhem! Jag går naturvetenskapsprogrammet med profil Europa där jag får chansen att plugga utomlands i 5 månader. Här får du följa min resa hela vägen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela