karrotillondon.blogg.se

Följ min resa genom Englands huvudstad!

Allt bekräftat!

Publicerad 2015-05-12 12:44:26 i

Hello London!!!
Det är nu bekräftat att jag ska få åka till London nästa år! Jag är såå exalterad över att nästa år tillbringa ca 6 månader i London. 

Idag är en bra dag! Jag hade fysiklabb i morse där min labpartner gjorde allting, därefter matte, där jag inte heller gjorde någonting... Nu har jag en håla och därefter har jag en lektion innan skoldagens slut :) Sen ska jag åka hen, vara hemma i en timme för att sedan ta tåget till Köpenhamn där jag och en kompis ska på koncert! <33 

Ha det fantastiskt bra allihop! 
// Karolin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolin Schöttelndreier

Jag är en glad elev som går på Polhem! Jag går naturvetenskapsprogrammet med profil Europa där jag får chansen att plugga utomlands i 5 månader. Här får du följa min resa hela vägen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela