karrotillondon.blogg.se

Följ min resa genom Englands huvudstad!

Tyskland nästa ❤

Publicerad 2015-04-02 12:05:17 i Dagbok,

Guten Tag!
Nu åker jag till Tyskland med mamma och syrran!  Vi ska hälsa på mormor och morfar och kanske några andra släktingar! Det blir ingen lång resa eftersom vi bara ska vara där till söndag. 

Det är fortfarande en som inte har haft sin intervju inför Europa, men den skulle vara antingen på tisdag eller onsdag! Så jag hoppas på att vi ska få reda på om vi får åka antingen i slutet av nästa vecka eller början av veckan därpå!

Ha det så bra!
// Karolin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolin Schöttelndreier

Jag är en glad elev som går på Polhem! Jag går naturvetenskapsprogrammet med profil Europa där jag får chansen att plugga utomlands i 5 månader. Här får du följa min resa hela vägen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela