karrotillondon.blogg.se

Följ min resa genom Englands huvudstad!

Take me to London!

Publicerad 2015-04-15 18:30:27 i

Hello! 
Idag var ännu en dag då jag bara kunde tänka på London. Igår Frågade jag och Anna två av våra lärare om dem visste när vi skulle få reda på om vi kom med till London, båda sa att vi kunde vara säkra på att vi fick! Vilket jag blir riktigt glad av att höra!! Men jag vill såå gärna ha det på papper för att var helt säker! 
Jag hoppas starkt att få reda på om jag kom med i slutet av veckan!

Ha det bra! 
// Karolin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolin Schöttelndreier

Jag är en glad elev som går på Polhem! Jag går naturvetenskapsprogrammet med profil Europa där jag får chansen att plugga utomlands i 5 månader. Här får du följa min resa hela vägen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela