karrotillondon.blogg.se

Följ min resa genom Englands huvudstad!

Chinese New Year!

Publicerad 2016-02-09 01:52:50 i Allmänt, Resor,

Eftersom det var Chinese New Year idag var vi bara tvungna att åka in till China town! Vi åt på en restaurang som såg jätte "Fancy" ut men personalen kunde knappast prata engelska och de stressade jättemycket även om halva restaurangen var ledig. Men det var ett jättetrevligt gäng på 8 flickor så middagen var väldigt trevlig!! Efteråt gick vi till Trafalgar Square och tog några bilder med Lejonen och efter det gick vi och tog några fina bilder av London Eye och i bakgrunden Big Ben. 
 
Jag försökte få till några bra bilder, men jag hade inte med mig min bra kamera och min mobil ville inte fokusera så bra, så bilderna fick inte någon bra kvalle...
 
 
// Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karolin Schöttelndreier

Jag är en glad elev som går på Polhem! Jag går naturvetenskapsprogrammet med profil Europa där jag får chansen att plugga utomlands i 5 månader. Här får du följa min resa hela vägen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela